Ugrai M. Csilla időtervezés

Virtuális asszisztensRólam néhány gondolat: Miért? Hogyan is kezdtem bele a VA (virtuális asszisztensi) munkába.
Bemutatkozás:

Ugrai M. Csilla

 

Ugrai M. Csilla vagyok, az idotervezes.hu alapítója, ezen weboldal tulajdonosa, melyet jelenleg olvasol.
20 év pénzügyi/pénzkezelési gyakorlatot, ügyfélkezelésben való jártasságot szereztem alkalmazottként kisebb-nagyobb pénzhivatalnál.
(Munkáim során voltam beosztott, vezető is állandó, illetve változó munkahelyeken egyaránt.
Majd második gyermekem születése után egy évre kezdtem el érdeklődni otthon végezhető munkák iránt, így egyre több weboldalon néztem szét ebben a témában. A sok információt átgondolva a képszerkesztés megtanulását választottam a család apraja mellett. 🙂 Kikapcsolódásként ideálisnak látszott, így elhatároztam megtanulom, hogy új dolgokkal gyarapíthassam tudásom. 🙂
Először ingyenes weboldalt, majd ingyenes blogot indítottam, ezeken keresztül kezdtem beletanulni a munkába (webmesterek, további weboldalak, és blogok tulajdonosaitól) tanultam több éven keresztül sikerekkel, és természetesen kudarcokkal egyaránt.

Hidd el nekem: én is a nulláról kezdtem semmilyen előképzettségem nem volt amikor belevágtam a tanulásba (anno még csak a wordot ismertem.)
Majd…

2014-ben véletlenül (vagy ahogy szokták mondani: a sors kezeként) találkoztam Vida Ági weboldalával, akinek bejegyzéseit végignézve még jobban azt éreztem, hogy igen, egy anyuka is lehet sikeres munkájában gyermekei mellett. 🙂

Innentől kezdve…

Befizettem Ági tanfolyamára, melyből sikerült megtanulnom hogyan is induljak el kezdőként, ha komolyan gondolom, egy wordpress weboldallal saját domain néven, és tárhelyen. 🙂

Ezt követően már nem volt megállás…

Jöttek a képzések (elsősorban online formában, mert így volt a legegyszerűbb: itthonról, saját időbeosztásomban tanulhattam), a megtanult anyagokat szép lassan elkezdtem alkalmazni (beépíteni első saját weboldalamba, melyet itt megtalálsz.)
Az évek alatt több lehetőségem is adódott arra, hogy csoportos tanfolyamon vehessek részt, ezért ezeket is elvégeztem. 🙂

Mára már…

Magam készítem kreatív weboldalam, ezt az oldalt, ahol most olvasol, bejegyzéseimet, fotóimat, továbbá közösségi médiamegjelenéseimet is: Facebook, Pinterest, Insragram.

Hol tartok most?

Folyamatos online megjelenéssel, szakmai továbbképzésekkel, sok-sok óra keresés, tanulás, gyakorlás után döntöttem úgy, hogy a szabadúszó élet mellett kötelezem el magam, mint virtuális asszisztens a család mellett. 🙂 Ez év elejétől (2018) rendszeresen vállalok szolgáltatásaim palettájáról különböző megbízásokat internetes megjelenésem, és ajánlások segítségével. (Bejegyzésem folytatását itt találod.)

Ki is a virtuális asszisztens?

“A virtuális asszisztens (általánosan rövidítve VA, gyakran virtuális irodai asszisztens) egy gyűjtőfogalom, amit azokra a magasan képzett szakemberekre használunk, akik virtuálisan, a távolból (otthonról, úgynevezett „home office”-ból), segítenek vállalkozásoknak, támogatják azok működését.” Cikk folytatása, kattints!

Miért választottam ezt a munkát? Mert…
  • Mindig szerettem írni, ezért kezdtem bele a saját weboldalam/blogom elkészítésébe.
  • Szerettem volna megtanulni a wordpress felépítését, látni a benne rejlő lehetőségeket, ez volt a motiváció ahhoz, hogy komolyabban elkezdjek foglalkozni a témával.
  • Családom mellet rugalmas időbeosztásban dolgozhatok Megbízóim kéréseinek megfelelően.
  • Ha szabadságra szeretnék menni ezt is össze tudom egyeztetni a munkavégzésemmel.
  • Nem kell ingáznom reggel-délután a munkahelyemre, így ezt az időt maximálisan a feladatok elvégzésére fordíthatom.
  • Fontos számomra az én idő, melyet online munkavégzéssel tudok a legjobban megvalósítani.
  • Szeretem a változatos munkát, amely a fejlődésem garantálja.
  • Imádom, hogy bárhol dolgozhatok, ahol csak szeretnék, ahol van internet, és egy asztal, ahová a gépem letehetem.
  • A rám bízott feladatokkal azonosulni tudok.
  • Csak olyan munkát adok ki kezemből, amilyet én is elvárnék, amiért fizetnék.
Mert a megszerzett tudásommal kívánom támogatni azokat a vállalkozásokat, köztük téged is, ha úgy döntesz, velem dolgozol, akiknek az idejük maximális megtervezése is elsőbbségi listájukon szerepel.
Mert rengeteg olyan feladat van egy vállalkozás életében, amit jó lenne másnak kiszervezni, hogy több idő jusson a családra, szórakozásra, pihenésre, kikapcsolódásra, akár egy jó könyv nyugis elolvasására.
Mert hiszem, hogy az online munkavégzés is tud olyan hatékony lenni, akár a személyes jelenlét egy irodában napi 8 órában.

Virtuális asszisztens

Ugrai M. Csilla
(Vállalkozásod asszisztense)
Mobil: 06/70-287-5129
Skype: Ugrai M. Csilla idotervezes

Munkanapokon: Hétfőtől-péntekig:

Délelőtt: 09.00-13.30 (4,5 óra).
Délután: 15.00-18.00 (3 óra).
Szombaton: (délelőtt): 09.00-12.00 (3 óra).

Vasárnap nem vagyok elérhető sem telefonon, sem mailben, sem skypen, ezt légy szíves vedd figyelembe!

Maradt még kérdésed? E-mailt ide írhatsz, kattints!

A weboldal cookie-kat használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. További információ.

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal elfogadod a sütik használatát.

Bezárás.