Emailek+automatizálás=

bevételnövekedés

Ezeknek a felépítésében segít a 2 automatizált email küldő rendszer: Listamester/SalesAutopilot

1., "Miért nem kezdtem már bele hamarabb?"

Akkor végre nem lettek volna álmatlan éjszakáim.

2., "Mitől is tartottam eddig, hogy nem léptem?"

Mi a csuda fogott vissza? Mert azt mondták, hogy nehéz lesz?

3., "Mennyi mindent újíthatok fel végre kevesebb idő alatt?"

Már alig várom, hogy a weboldal végre megújuljon.

4., "Mi legyen a következő anyag, amit össze szeretnék állítani az Érdeklődőimnek?"

Holnap mindjárt neki is állok az új tanfolyam videóit felvenni.

5., "Milyen jó érzés úgy pihenni menni, hogy most is dolgozok, pedig alszom, mert éjjel van."

Végre nem kell azon stresszelnem, hogy elmaradt egy feladat.

Amikor még "kézzel" küldtem ki minden egyes Ebookot...Az első lépések:

Ilyen lett: Canvában szerkesztve, Photoshopban véglegesítve

Innen indult: Jasc Paint Shop Pro 9, Animation Shop 3-ban szerkesztve, véglegesítve

Képzeld el, hogy 2018-at írunk, elkészítettem a legelső ebookot, amit feljebb látsz, mert azt láttam, hogy van rá igény, így 2 hét alatt összeállítottam sok-sok hasznos információval, egy kis kép (jobbra látod, akkor még nem használtam a Photoshopot), Landing oldal, feliratkozási űrlap (Listamester), és kitettem a Facebook oldalamra. A feliratkozás után a letölthető ajándék ebookot a megadott címre új emailként a levelező rendszeremből küldtem ki, mert nem tudtam, hogy (csatolmányként is lehet), végül statisztikát készítettem magamnak (Wordben), hogy lássam, ki-mikor iratkozott fel, mikor küldtem neki a mailt. Gondolhatod mennyi idő volt…

🙏 Ezzel a módszerrel mégis lett 28 Feliratkozóm. 🙏  Akikért nagyon hálás vagyok a mai napig is!

Pedig akkor még nem volt mögötte jól felépített tervezési folyamat, hogy most nekiállok, és megírom az ajándékot, de azt vettem észre 2 nap után, hogy jött egy Feliratkozó. Majd utána megint újabbak jöttek: 5, majd még újabb 6, 7, két héten belül. Nagyon örültem neki, de ezt így nem lehetett adminisztrálni, mert plusz időt vont el a napokból. Ezért azon gondolkodtam, hogy valahogy automatizálni kell a folyamatokat, így megtanultam a Listamesterben, SalesAutopilotban az időzített levelek kiküldését csatolmánnyal együtt, hogy ne kelljen minden percben figyelnem plusz időben az ebookok „átadását”: valaki helyettem tegye ezt meg!
A két rendszer nagyon hasonló, ezért érdemes időt szánni a velük való munkára.

🙏 Jelenleg is több különböző tartalom fut párhuzamosan, automatizáltan: (ebook, hanganyag, konzultáció, megrendelési folyamatok) a hírlevélküldő rendszerében.

Természetesen mindent el kellett készítenem: (anyagok, rendszerek felépítése, képek szerkesztése), ami nem hipp-hopp lett, de ha azt nézem, hogy egyszer dolgoztam vele, és akárhányszor fel tudnak rá iratkozni az Érdeklődők, és én már nem kell, hogy jelen legyek ehhez, már akkor megérte. Igaz? Te mit gondolsz?

Végül: Most már nyugodtan hagyom, hogy a rendszerek „maguktól” menjenek, a beállításokat követve akkor is amikor:

  • épp a kertben ültetem a virágokat,
  • egy újabb táskát horgolok,
  • a képeket szerkesztem a bejegyzésekhez,
  • vagy a kedvenc könyvemet olvasom.

Ehhez a hírlevélküldő rendszerben mindent mielőtt élesítek letesztelek, feliratkozom mindenre, hogy lássam, a Feliratkozóimat olyan úton vezeti -e végig a folyamat, ahogy az, az eredményekhez szükséges.

Ez a legfontosabb!

Mert hiába egy rendszer megépítése, ha nem hozza a kívánt eredményeket!

Ha úgy döntesz, engem választasz a hírlevélküldő rendszered felépítéséhez, akkor rövid időn belül olyan eredmény birtokában leszel, amiről eddig még csak álmodoztál. Sokkal nyugodtabban mész majd pihenni úgy, hogy közben a rendszereid Neked dolgoznak.

Ehhez egy olyan csomagajánlatot állítottam össze Neked, mely a lehető leghatékonyabban tudja támogatni a munkádat.

🌟 Most lássuk összefoglalva: Mit tartalmaz a csomag?

Regisztráció/Beállítások

A hírlevélküldő fiók regisztrációban segítség, ha még nincs. Beállítások, hogy a tartalmaidat el tudd juttatni a Feliratkozóidnak.

Űrlap/Landing/Emailek

1 db feliratkozó űrlap, 1 mini Landing oldal, 3 db időzített email a hírlevélküldő rendszeredben. (A tartalmakat Te adod hozzá).

Segítség

2 db 30 perces ajándék ZOOM konzultáció, hogy az elkészült rendszered gördülékenyebben tudd használni.

Maximális figyelem

Ami a legfontosabb: maximális odafigyelést Rád koncentrálva, hogy öröm legyen az újabb tartalmaid elkészítése.

Most még kezdő vállalkozó vagy?

Ezzel az automatizálható rendszerrel kezdő vállalkozóként is bátran, magabiztosan el tudsz indulni abba az irányba, hogy olyan értékes Feliratkozókat gyűjthess, akik szívesen, és örömmel olvassák a tartalmaidat, mert a rendszer Neked dolgozik. Az automatizálható rendszert ahogy a vállalkozásod növekszik, úgy bővítheted.

Milyen előnyökkel jár ha automatizált hírlevélküldő rendszert használsz a vállalkozásodban? Kattints a számokra!

Kínlódsz még hónapokig vagy rám bízod a munkát?

Hogyan segítelek Téged?

Ugrai M. Csilla vagyok, kreatív marketing kivitelező, és virtuális asszisztens:

  • Marketing kivitelezőként: olyan Landing Paget építek, ami akkor is elad, amikor épp pihensz.
  • Azt a weboldalt építem meg: ami könnyedén segít az eladásban.
  • Olyan email küldő rendszert rakunk össze, mely a nap bármely szakaszában automatikusan szállítja az ügyfeleket.
  • Virtuális asszisztensként: „a jobb kezed leszek” az online térben.
  • Kreatív képszerkesztéssel: a közösségi média felületeiden támogatlak.

Rendszerépítő munkáimmal azoknak a hozzám forduló Ügyfeleknek segítek: ha úgy érzed, Neked is, akiknek a technikai megvalósításra már nem jut idejük.
Mivel nagyon szeretem ezeket a rendszereket építeni azért dolgozom, hogy Te is örömmel, és sikerrel használd őket.

Mióta belekezdtem a weboldalkészítéssel/hírlevélküldő rendszerrel való tanulásba, a megtanult ismereteimet aktívan építem be a rendszereimbe, ezzel mindig többet haladva előrébb.

Vélemények

"A most induló vállalkozásomban szerettem volna minél könnyebben eljutni az emberekhez, ezért amikor megtaláltam Csilla weboldalát arra gondoltam, hogy jelentkezek a konzultációra, mert kíváncsi voltam rá ő mit javasol, hogyan kezdjek bele a hírlevélküldésbe, ha még nem használom. Nagyon hálás vagyok az útmutatásokért, már regisztráltam is."

"Volt már egy hírlevélküldő szoftver, amit régebben használtam, de váltáson gondolkodtam egy ideje, és ezért kerestem meg Csillát. A konzultáción mindent átbeszéltünk, maximálisan elégedett vagyok a válaszaival, és már tudom, hogy merre lépjek tovább."

"A hírlevélküldés eddig mumus volt nekem is, mint sokaknak. Olyan megfoghatatlan, plusz nyűg, amire úgy gondoltam régebben, hogy nekem ez soha nem fog menni. De ahogy Csillával átbeszéltük, úgy mutatta meg, hogy még én is megértsem. A segítségével már készül a hírlevélküldő rendszerem, jönnek az ötleteim, hogy miről szóljanak, a tartalom már készülőben."

Igényfelmérő űrlap

Köszönöm, hogy érdeklődsz a marketing kivitelezés: Listamester/SalesAutopilot rendszerek építése valamelyikéről! Kérlek, hogy töltsd ki az igényfelmérő űrlapot a gördülékenyebb kommunikációnkhoz.
A kérdőív kitöltése után tudsz időpontot foglalni.
A kitöltés kb. 1-2 percet vesz igénybe.

Minden jog fenntartva © 2024 Ugrai M. Csilla – idotervezes.hu │ Adatkezelési Nyilatkozat/Ászf │ email: hello@idotervezes.hu

A weboldal cookie-kat használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Elfogadom

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal elfogadod a sütik használatát.

Elfogadom