Úgy látod Neked is eljött az idő a hírlevél rendszered felépítésére, mely segíti a munkád?

Emailek+automatizálás=

automatizált rendszerek=Neked dolgoznak.

Ezekben segít a 2 automatizált email küldő rendszer: SalesAutopilot/Listamester

Amikor még "kézzel" küldtem ki minden egyes Ebookot...Az első lépések:

Ilyen lett: Canvában szerkesztve, Photoshopban véglegesítve

Innen indult: Jasc Paint Shop Pro 9, Animation Shop 3-ban szerkesztve, véglegesítve

Képzeld el, hogy 2018-at írunk, elkészítettem a legelső ebookot, amit feljebb látsz, mert azt láttam, hogy van rá igény, így 2 hét alatt összeállítottam sok-sok hasznos információval, egy kis kép (jobbra látod, akkor még nem használtam a Photoshopot), Landing oldal, feliratkozási űrlap (Listamester), és kitettem a Facebook oldalamra. A feliratkozás után a letölthető ajándék ebookot a megadott címre új emailként a levelező rendszeremből küldtem ki, mert nem tudtam, hogy (csatolmányként is lehet), végül statisztikát készítettem magamnak (Wordben), hogy lássam, ki-mikor iratkozott fel, mikor küldtem neki a mailt. Gondolhatod mennyi idő volt…

🙏 Ezzel a módszerrel azért lett 28 Feliratkozóm. 🙏  Akikért nagyon hálás vagyok a mai napig is!

Pedig akkor még nem sok reményt fűztem hozzá, amikor elhatároztam, hogy most nekiállok, és megírom az ajándékot, de azt vettem észre 2 nap után, hogy jött egy feliratkozó. Majd utána megint újabbak jöttek, két héten belül. Nagyon örültem neki, de ezt így nem lehetett adminisztrálni, mert plusz időt vont el a napokból. Ezért azon gondolkodtam, hogy valahogy automatizálni kell a folyamatokat, így megtanultam a Listamesterben, SalesAutopilotban az időzített levelek kiküldését csatolmánnyal együtt, hogy ne kelljen minden percben figyelnem plusz időben az ebookok “átadását”: valaki helyettem tegye ezt meg!
A két rendszer nagyon hasonló, ezért érdemes időt szánni a velük való munkára.

🙏 Jelenleg 10 db különböző tartalom fut párhuzamosan, automatizáltan (ebook, hanganyag, konzultáció, megrendelési folyamatok, melyből egyet itt lejjebb láthatsz is=megrendelő folyamat) a két rendszerben. A többi az ingyenes anyagok közt látható.

Természetesen mindent el kellett készítenem: (anyagok, rendszerek felépítése, képek szerkesztése), ami nem hipp-hopp lett, de ha azt nézem, hogy egyszer dolgoztam vele, és akárhányszor fel tudnak rá iratkozni az Érdeklődők, és én már nem kell, hogy jelen legyek ehhez, már akkor megérte. Igaz? Te mit gondolsz?

Végül: Most már nyugodtan hagyom, hogy a rendszerek “maguktól” menjenek, a beállításokat követve. Ehhez mindent mielőtt élesítek letesztelek, feliratkozom mindenre, hogy lássam, a Feliratkozóimat olyan eredménnyel vezeti -e végig a folyamat, ahogy az az eredményekhez szükséges. Ez a legfontosabb! Mert hiába egy rendszer megépítése, ha nem hozza a kívánt eredményeket!

Ha úgy döntesz, engem választasz a Te első=MINI rendszered felépítéséhez, akkor rövid időn belül olyan eredmény birtokában leszel, amiről eddig még csak álmodoztál. Sokkal nyugodtabban mész majd pihenni úgy, hogy közben a rendszereid Neked dolgoznak.

A Listamester hírlevélküldő rendszer “kezdő” csomagban 100 feliratkozóig/1000 email/hó/50 MB tárhellyel=ingyenesen használható.

🌟 Most lássuk összefoglalva: Mit tartalmaz a MINI csomag, ha kérni fogod:

Ez még csak a kezdet, olvass tovább!

Ezzel a MINI rendszerrel kezdő vállalkozóként már bátran, magabiztosan el tudsz indulni abba az irányba, hogy olyan értékes Feliratkozókat gyűjtesz, akik szívesen, és örömmel olvassák a tartalmaidat, mert a rendszer Veled együtt dolgozik. Az automatizálható rendszert ahogy a vállalkozásod növekszik, úgy bővítheted vele együtt.

Milyen előnyökkel jár ha automatizált hírlevélküldő rendszert használsz a vállalkozásodban?

Nos? Hogyan választasz? Belevágsz egyedül vagy inkább rám bízod a feladatokat?

Természetesen...

Mindezeket Te magad is elkészítheted, de ha nincs időd a munkád mellett, vagy nem szeretnél még egy plusz feladatot bevállalni a sűrű napirended mellett vagy a technikai része nagyon távoli a számodra, akkor ezt a munkát bízd rám!

Ki lesz a segítségedre?/ Miért támogathatlak a munkámmal?

Ugrai M. Csilla vagyok, kreatív marketing kivitelező:

WordPress weboldalak készítése, fejlesztése, SalesAutopilot/Listamester rendszerek építésével, foglalkozom.

2014-ben készült el az első WordPress weboldalam, ezt a weboldalt 2018-ban kezdtem el felépíteni, a két hírlevélküldővel pedig 2018-ban ismerkedtem meg.

Rendszerépítő munkáimmal azoknak a hozzám forduló Ügyfeleknek segítek: ha úgy érzed, Neked is, akiknek a technikai megvalósításra már nem jut idejük.
Mivel nagyon szeretem ezeket a rendszereket építeni azért dolgozom, hogy Te is örömmel, és sikerrel használd őket.

Jó néhány éve foglalkozok weboldalkészítéssel (2006-ban) kezdtem bele a tanulásba, a megtanult ismereteimet aktívan építem be a rendszereimbe (hírlevélküldőkbe is), ezzel mindig többet haladva előrébb.
Nagyon sok ingyenes, több fizetős online tanfolyamot, Business Mentor Programot elvégeztem a fejlődésem érdekében.
Több szakmai cikket, könyvet elolvastam, hogy még jobbá válva maximális segítség lehessek a megkereséseknek.

Igényfelmérő űrlap

Köszönöm, hogy érdeklődsz a marketing kivitelezés: Listamester/SalesAutopilot rendszerek építése valamelyikéről! Kérlek, hogy töltsd ki az igényfelmérő űrlapot a gördülékenyebb kommunikációnkhoz.
A kérdőív kitöltése után tudsz időpontot foglalni.
A kitöltés kb. 1-2 percet vesz igénybe.

A weboldal cookie-kat használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. További információ.

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal elfogadod a sütik használatát.

Bezárás.