Arról már jó néhányszor olvashattál itt, a blogban, hogy mennyire fontosnak tartom én is, hogy már a vállalkozásod legelején legyen olyan megosztható tartalmad (pl: egy letölthető ebookod, egyéb), amihez egy Landing page (feliratkoztató oldal) van elkészítve, mert ezen keresztül fogod egy név, plusz email címért cserébe a hírlevélküldő rendszeredbe elkészíteni, automatizáltan.
Most nézzük meg hogyan is működik! ❤️
Mitől is automatizált a folyamat?
Attól, hogy nem akkor írom meg Neked a levelet, amikor kéred, hanem már megírtam előre, és úgy kapcsoltam össze a hírlevélküldő rendszeremben, hogy amikor rákattintottál a gombra, hogy kéred, egy jel volt a levélnek, hogy most induljon el hozzád.
Így meg is történt, elküldte a megadott email címedre.
A feliratkozó űrlapon megadott adatokat a rendszer szépen összegyűjti, listát készít, hogy amikor majd elkészülnek a hírlevelek ki tudja küldeni azoknak, akik a listán szerepelnek, így egyszerűsítve, hogy ne kelljen külön-külön minden egyes feliratkozónak a leveleket egyesével kiküldeni.
Ezért is óriási segítség a hírlevélküldő szoftver használata.
Erről már írtam régebben egy bejegyzést, hogy amikor annak idején elkezdtem a hírlevelezésben egyre többet gondolkodni mi volt az a lépés, amire azt mondtam, hogy ha lehet a használt módszerem egyszerűsíteni, biztosan kipróbálom! Azóta is nagyon örülök, hogy akkor ezt megfogadtam, mert sokkal könnyebb így dolgoznom, és Neked is jó szívvel ajánlom a hírlevélküldő rendszerek használatát.
A blogbejegyzést itt találod, kattints!
Miért is?
Mert amikor elkészíted a hírleveleidet egyesével írod meg őket, ahogy a gyöngyszemeket kezded felfűzni, igaz?
Amint meg van hány darab levelet szeretnél majd összefűzve kiküldeni aszerint kell elkészítened a tartalmaidat, annyi levelet kell megírnod.
Amikor kész vagy az adott darabszámmal (2, 3, 5, 10), Tőled függ, ezután kell az automatizáláshoz beállítani úgy a levelező rendszeredben, hogy pontosan megadod melyik levél mikor menjen ki a feliratkozóidnak.
Milyen idősávban kövessék egymást a többiek.
És ha mindezekkel elkészültél, nincs más hátra, csinálj magadnak tesztet, hogy lásd, minden rendben van -e, úgy fog történni a kiküldés, ahogy azt Te beállítottad.
A tesztlevelek küldése számomra nagyon fontos lépés, ezért is hívom fel rá a figyelmed, mert ha itt valami nem jól van beállítva még az „élesítés” előtt van lehetőséged korrigálni.
Ha mindent rendben találsz, nincs más dolgod, jöhet a marketing, vidd hírül a hírlevél feliratkozási lehetőséged!
Tesztelés nélkül soha ne küldj ki leveleket még akkor sem, ha sima hírlevélnek szánod!
Ennyit gondoltam megosztani a felfűzött levelekről Veled bízva abban, hogy egyre jobban arra az elhatározásra jutsz majd, hogy elkezdd használni, és automatizálni a vállalkozásodban.
Ha pedig úgy érzed jól jönne a segítség, és már egy ideje keresed a kiviteleződ vagy a „jobb kezed”, keress bizalommal elérhetőségeimen:
email címem: hello@idotervezes.hu
Web: idotervezes.hu
vagy egy ingyenes 30 perces konzultáción: https://idotervezes.hu/konzultacio
Köszönöm, hogy végigolvastad a cikket! További szép napot kívánok!
A weboldal cookie-kat használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Elfogadom
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal elfogadod a sütik használatát.