Biztosan Te is sokszor olvastad már, hogy legyen hírlevéllistád.
De ne azért gyűjtsd a Feliratkozókat, mert sokan ezt tanácsolták, hanem azért mert a segítségével képes leszel a vállalkozásod bevételét megtermelni úgy, hogy kevesebb pénzt költesz majd el hirdetésekre.
Az átadni kívánt tartalmaidhoz nem elég csak az email címeket gyűjteni, mert ha nem a célcsoportod van a listádban, akkor gyakorlatilag nincs is listád.
Az anyagaidat is úgy kell összeállítanod, hogy az a célcsoportodnak szóljon. Ehhez pontosan ismerned kell, hogy kik Ők, milyen problémájukra keresik a választ, és abban Te hogyan tudsz nekik segítséget nyújtani.
Mert hiába küldesz ki bármilyen tartalmat, ha ezt elmulasztod, ezért lehet, hogy talán kíváncsiságból megnyitják a leveleidet, de az is elképzelhető, hogy egyáltalán nem is reagálnak. Sajnos ezután nem fognak majd később sem Tőled vásárolni, hiába küldözgeted Nekik a tartalmaidat, elképzelhető az is, hogy le fognak iratkozni.
Ezért, ha időt szánsz a hírlevéllistád folyamatos karbantartására, olyan tartalmakat viszel el az adatbázisodban lévőkhöz, ami érték a számukra, akkor lesz egy erős követőbázisod, akik szívesen fognak majd odakattintani, ahová irányítod Őket.
Ha erre figyelsz, a minőségi tartalom minőségi Feliratkozókat fog Neked folyamatosan szállítani, és ebből lesz a bevételed. Ők azok, akik már szívesebben hozzák meg azt a döntést, hogy megvásárolják amit kínálsz.
Ha folyamatosan karbantartod a listád, egy-egy feliratkozói levéllel 1 USD/Feliratkozóval számolhatsz a bevételed növeléséhez.
Tehát ha a listádon 1000 ember van, akkor 1000 USD dollár bevétellel számolhatsz.
Ugye milyen jól hangzik?
És ez abból következik, hogy a legfontosabbat, a minőséget tartod szem előtt, minden más ezt követi majd.
Törekedj arra, hogy amit kínálsz az olyan minőségű legyen, amire Te is szívesen bólintanál, ha Te lennél az, aki találkozik az ajánlatoddal, és eszerint készítsd el a terméked vagy szolgáltatásod. Azoknak kommunikáld, akiknek tényleg szükségük van rá, mert könnyebben hozzák meg azt a döntést, hogy vásárolnak Tőled.
Így már jobban megérted, hogy miért is kell azt szem előtt tartani, hogy a minőség mennyire fontos nem csak a vállalkozásodban, de a hozzá vezető úton is, azaz a bevételed sikeres növelésében.
Kezdj bele, mert az idő halad, és minden nap távolodsz a céljaidtól! Add a minőséget, és a siker is követni fogja.
Köszönöm, hogy végigolvastad a cikket! További szép napot kívánok!
A weboldal cookie-kat használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Elfogadom
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal elfogadod a sütik használatát.