Ha már van egy weboldalad, akkor Te is azt szeretnéd, hogy minél több emberhez el tudj jutni az interneten keresztül.
Igaz?
A tartalmaidat megosztod a hírleveleidben, közösségi média felületeiden is, de szeretnéd, hogy a weboldalad tartalma is frissüljön, és ehhez úgy érzed, a blogírással ezt sikeresen meg tudod tenni. Mivel a weboldal egymagában még kevés, nem tud eladni, ezért ehhez több rendszert is ajánlott hozzákapcsolnod. Ezek közül az egyik szuper lehetőség lehet a blog írása.
Jó, jó, de nem tudok bejegyzéseket írni, akkor hogyan kezdjem el? -kérdezheted.
Ilyenkor két dolgot is tehetsz: 1. Te magad fogod megírni a bejegyzéseket, képeket szerkesztesz hozzájuk, töltöd fel a weboldal blogbejegyzéseihez vagy 2. kiszervezed egy szövegírónak, aki elvégzi neked.
Azt kell eldöntened, mire van, és mire nincs időd a vállalkozásodban! Ha időd van, akkor készítheted Te, ha az időből van a kevesebb, akkor a kiszervezés leveszi a válladról ezt a terhet.
Azt kell mérlegelned, hogy milyen beállítottságú vagy: „szereplő” típus, vagy inkább „nem szereplő” típus. Ha szeretsz nyilvánosan kiállni, beszélni, akkor érdemes videós tartalmakat készítened, és azokat megosztani egy saját Pl: Youtube csatornán, és ezt a blogbejegyzésben is kommunikálni az Olvasóidnak.
De ha inkább a „nem szereplőnek” érzed magad, akkor is készíthetsz videós tartalmakat, ahol egy kép vagy szöveg, akár mindkettő megjelenik a videóban, és a hangot úgymond „alatta” hallja az Olvasód.
Készíthetsz még olyan rövid hangfelvételeket is, melyeket akár a weboldalad tárhelyébe is fel tudsz tölteni, de ha hosszabb, hangfeltöltőre érdemes. pl: Soundcloud, Spotify.
Azokról a témákról kommunikálj, ami hasznos lehet az Érdeklődőidnek, a bejegyzéseken keresztül segítséget nyújtasz nekik.
Ezekhez készíthetsz olyan videókat, ahol meg tudod mutatni a gyakorlatban is, így nem csak az üzletben leszel a segítségükre, hanem otthon is. Ezekről olyan bejegyzéseket is készíthetsz, ahol fotókon keresztül láthatják az Olvasóid, milyen lehet a hajuk, ha a tanácsaidat követik.
Ez csak egyetlen példa volt, gondold át a Te vállalkozásodban mire van igény, és azokról írj!
Ez megint az idődtől függ elsősorban, a másik, a cél, mit kívánsz átadni az Olvasóidnak, miért szeretnéd, hogy olvassák a bejegyzéseidet? Általában heti 1-2 bejegyzés már kellő tartalomkészítés lehet, így érdemes ebben gondolkodnod. Ahogy elkészültél velük, készíthetsz belőlük különböző felületekre való tartalmakat, mert az alap, már adott, így egy kicsit tovább kell gondolnod, ami időt takarít meg Neked.
A weboldalad egy bloggal tökéletesen ki tudod egészíteni, és a tartalmaidat ezzel a lehetőséggel tovább tudod gondolni, így nem csak egy felületen tudsz kommunikálni, hanem több lehetőség is adódik, ami annyit jelent, hogy még több irányból leszel megtalálható az interneten.
Kezdj el Te is blogot írni, az ötletek meg folyamatosan jönnek majd, amivel sokkal gyorsabb lesz a tartalomkészítésed.
Köszönöm, hogy végigolvastad a cikket! További szép napot kívánok!
A weboldal cookie-kat használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Elfogadom
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal elfogadod a sütik használatát.