fbpx

Indulj útra! Email automatizálás.

Ha még nincs, de már elgondolkodtál rajta:

Ha még nem használsz valamilyen hírlevélküldő rendszert, mert „távolinak érzed magadtól, plusz újabb feladatnak gondolod…”

Akkor olvasd végig a cikket, hogy könnyebben dönts abban, hogy más szemmel nézel erre a lehetőségre.

❓Te is azt látod, hogy másoknak megy, használják, sikeresen kommunikálják az ajánlataikat is, és minden olyan jól alakul náluk?
❓Folyamatosan kapják a megkereséseket, és már alig győzik idővel, energiával?
❓A munka egy részét már automatizált rendszerek segítségével oldják meg, hogy több idő maradjon a családjukra, szabadidejükre?
❓Ők hogyan csinálják?

👉 Neked is jól jönne egy ilyen segítség?
👉 Egy olyan, automatizálható rendszer, ami nagyon megkönnyítené a munkádat, így sokkal hatékonyabb lehetnél?

Ha így gondolod, akkor Neked is szükséged van egy hírlevélküldő rendszerre, ami segítheti a munkádat?

A válaszom: igen! Méghozzá a legelső pillanattól kezdve érdemes ebben gondolkodnod. Tudom, hogy többlet időnek gondolod, ahogy én is gondoltam régebben, amikor még nem használtam, de mára már látom az előnyeit, mi mindent ad pluszként, ami nagyon megkönnyíti a munkámat.

Ha még esetleg nem látod át, nézzük meg az ezzel járó előnyöket:

  • A weboldaladra egyszer készíted el a hozzá tartozó anyagokat: ebook, hanganyag, videó, stb., ezek bármikor bővíthetők, az Érdeklődőktől, és persze Tőled is függ.
  • A hirdetések elég sokba kerülnek, és egyáltalán nem biztos, hogy az első időkben azt az eredményt hozzák, amire számítottál.
  • Ha hírlevelekben küldöd az információkat a Feliratkozóidnak, így nem kell érte „hirdetési összeget” fizetned, azt a pénzt másra is költheted a vállalkozásodban.
  • Egy email rendszerben folytatott kommunikációval azt a célcsoportod éred el, akikre fókuszálni szeretnél, Ők fogják elkérni a nekik szánt tartalmaidat. Velük könnyebb lesz a kapcsolatot tartani, hiszen kialakult egy bizalom az irányodba, mert megadták az elérhetőségüket, azaz az email címüket az ingyenes tartalmaidért cserébe.
  • Az elkészült tartalmaidat csoportokra bonthatod, és így küldöd ki a listán szereplőknek. Azok fogják csak látni, akiknek tényleg szól, és mások nem.
  • Minden egyes folyamatot mérni tudsz, így olyan statisztikát kapsz, melyből könnyebben tudod a terméked/szolgáltatásod fejlesztését elvégezni.
  • Amikor megírod a hírleveleket, beidőzítheted (automatizálhatod), ami annyit jelent, hogy ha ezt elvégzed, utána már nem kell ott lenned „mellette”, hogy figyeld miként dolgozik. (Pl: Ha Te épp nyaralsz a családoddal, és vannak ilyen rendszereid, akkor azok éjjel-nappal viszik az anyagaidat ezzel rengeteg időt felszabadítva Neked).

Melyik hírlevélküldő rendszert válaszd?

Ezt magadnak kell eldöntened, hisz Te fogod használni vagy kiszervezed majd ennek a feladatnak egy részét, így érdemes megállni megint egy kicsit, és elgondolkodni, hogy:

  • Kb. mennyi hírlevelet szeretnél kiküldeni heti/havi szinten?
  • Kb. mekkora címlistára számítasz: 100-500-1000 Feliratkozó a cél? (Ezt is nézd meg mielőtt regisztrálsz)!
  • Ha Te fogod kezelni a felületet mennyire lesz időd vele foglalkozni, és nem utolsó sorban lesz -e kedved megtanulni legalább az alap használatát, hogy ne kelljen teljesen átadnod ezt a munkát valakinek.

SalesAutopilot és Listamester

A két rendszert itt találod meg: SalesAutopilot: Itt tudsz mindenről tájékozódni. Listamester: Itt tudsz tájékozódni.

Annak idején ezzel a lépéssel kezdtem...

Egy rövid történet zárásképp:

2018-ban amikor elindultam a vállalkozásommal előtte már nagyon sok helyen olvastam, hogy „legyen feliratkozási lehetőséged a weboldaladon!”

(A legelső WordPress weboldalam 2014-ben készült, akkor még én sem gondolkodtam hírlevelezésben).

Majd!

Rendben van, de mi legyen az, és hogyan építsem fel?-tettem fel magamnak akkor ezt a kérdést.

Abban az időben még olyan anyagokban gondolkodtam, melyeket kisgyermekes anyukáknak készítek, akik otthonról, a picurjuk mellől szívesen tanulnának, online, és ezt a megszerzett tudást tudnák kamatoztatni úgy, ahogy ma olyan sokszor halljuk: HomeOffice keretek között végezhetik.
Ehhez a WordPress weboldalkészítés rejtelmeibe kóstolhatnak bele, és ha megtetszik nekik, akkor Skype-on tanulhatnak velem.

📙 Aztán megszületett az ajándék ebook (kicsit feljebb látod): összesen bő két hét alatt állítottam össze/szerkesztettem meg készre, és tettem bele a hírlevélküldő rendszerembe, ami akkor a Listamester volt. Ebook letöltés.

Amiről még fontos beszélni: (Szerintem ahogy olvasod majd, fogod a fejed):
első lépésként elkészítettem az ebookot: megírtam a tartalmat szöveggel, képekkel, utalásokkal, megszerkesztettem, designet tettem hozzá, tömörítettem, feltöltöttem. Email csoportot, Landing oldalt, köszönő oldalt készítettem a weboldalamon, elkészítettem a Listamester hírlevélküldőben a hozzá tartozó leveleket, összekapcsoltam a két felületet (WordPress, Listamester), mindent beállítottam.

Végül amikor mindennel
elkészültem leteszteltem: feliratkoztam, hogy lássam milyen útvonalon megy majd végig a Feliratkozóm, mert ha valahol technikai hiba lép fel, még könnyebb javítanom, és csak ezután „élesítettem”.

Amikor útjára indítottam, mások is láthatták, kérték:

A feliratkozás megérkezése után az adatokat egy word dokumentum táblázatában gyűjtöttem (ki, mikor, milyen email címmel iratkozott fel), ezután minden egyes címre egyesével küldtem ki a levelező rendszeremből a letölthető ebookot, ennyi volt akkor a „hírlevelezés”.

De még így is működött, és jöttek a Feliratkozók, amiért nagyon hálás vagyok! 🙏

Ez indított el akkor abba az irányba, hogy automatizáljak!

Most már láthatod mennyire nem volt egyszerű dolgom, azt tanácsolom ne próbáld ki!
Már az elején automatizálj!

Miért ezt a hírlevélküldőt választottam akkor? -kérdezheted.

Mert 🙏 kezdőként, akkor nem mertem bonyolultabb lehetőségbe belevágni. Regisztráltam, és onnantól kezdve minden segítséget elolvastam, amit találtam.
Így építettem fel napról-napra hatékonyabban a saját rendszerem, amit most is használok, láthatsz itt, a weboldalon.

Rá pár hónapra ezt követte a SalesAutopilot regisztrációm, majd szintén jött mellé sok olvasás, gyakorlás, és minden ment a gyakorlatba átültetéssel.

Mára már nagyon szeretek a rendszerekkel dolgozni, építem az Ügyfeleimnek.
Ha már egy ideje foglalkoztat a gondolat, hogy igen, belevágsz, és végre felépíted az automatizálható email küldő rendszered, keress bizalommal, ha a pihenésre szánt időt szeretnéd meghosszabbítani, és a vállalkozásodat könnyebben működtetni.

✨ Ne gondolkodj rajta sokat!

Kezdj bele, aztán idővel látni fogod milyen eredményeket hoztak a hírleveleid, így ehhez igazodva fejlesztheted tovább.

Köszönöm, hogy végigolvastad a cikket! További szép napot! Csilla

Szólj hozzá!

A weboldal cookie-kat használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. További információ.

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal elfogadod a sütik használatát.

Bezárás.