fbpx

A bevásárló táska avagy az automatizálás...

Mi a kapcsolat a kettő között?-látom ahogy elgondolkodsz rajta...

Mire végigolvasod a teljes bejegyzést addigra biztosan Te is látni fogod kedves Olvasó, hogy miért van olyan nagy szerepe az automatizáláskor a pontosan beállított rendszert felépíteni, a folyamatokat leellenőrizni mielőtt kikerül „élesbe”.

A történet azzal kezdődött, hogy...

Néhány hete elkezdtem keresgélni az interneten olyan bevásárló táskák közt, melyekből megtalálom a nekem megfelelőt: strapabíró, kerekes, masszív, kényelmes, és természetesen kis helyen elfér majd, mert nem kocsival fogom használni, hanem busszal jövök-megyek vele.
A cél az volt, hogy egy 10 kg-os bevásárlás, és még néhány apróbb dolog se fogjon ki rajta.

Így hát gondolom tudod is a választ, igen...

A lehető leggyorsabban a webshopokban kezdtem körülnézni hátha megtalálom az „igazit”. Most itt a táskáról beszélek, nem a „ideális pasiról” a félreértések elkerülése érdekében gondoltam azért mégiscsak ezt is megemlítem. 🙃

Nos!

Rengeteg találatot végignéztem, és végre 2 nap után ki is választottam a számomra legszimpatikusabb terméket, bedobtam a kosárba, kattintottam a fizetés véglegesítésre, majd átkerültem a bankkártya adatokhoz, kitöltöttem, és elküldtem.

Aztán!

Ahogy Te is átmentél már hasonló rendelési folyamatokon gondolom tudod, hogy a következő az, hogy elfogadja a fizetést a rendszer, majd erről egy visszaigazoló emailben értesítenek, hogy minden rendben van, és a feldolgozás megkezdődött.

De sajnos nem így lett!

Néhány perc elteltével egy emailben a válasz: sikertelen fizetés. 😪

Mivel nagyon tetszett a szín, minta, minden, ami infókat írt a webáruház a termékleírásnál, mondhatom, hogy tökéletesnek tűnt akkor.

Ezért…

Először is megnéztem, hogy van -e telefonos elérhetőségük, mert hát így a leggyorsabb, telefonáltam.

Vagyis csak próbáltam nagyjából 5-6 hívást indítani, de semmi!

Kis idő múlva újra, szintén semmi!

Végül megnéztem az email elérhetőségüket arra gondolva, hogy rendben, akkor így kérek segítséget.
Írtam, hogy mi történt, de még mindig szeretném megvásárolni a terméket, küldjenek akkor egy átutaláshoz szükséges bankszámlaszámot, hogy megvehessem.

Elment a mail, vártam, vártam, vártam, de még a mai napig sem jött tőlük egyetlen email, telefon sem! 😪

✨ Hogyan legyen több időd email automatizálással? Ebook/blogcikkek​

Hírlevelek, melyek automatizáltan szállítják Neked az Ügyfeleket? Lehetséges a számodra is?
Igen!
Mi szükséges ahhoz, hogy mindez megvalósuljon?
A válasz az ebookban, kattints!

Szerinted mit csináltam? Vártam vagy tovább léptem?

Mivel nagyon nagy szükségem volt a táskára, nem volt időm tovább várni, így a legközelebbi üzletbe utaztam, ott kiválasztottam a nekem tetsző táskát, körbenéztem minden rendben van -e vele, kifizettem (helyben, bankkártyával), és már mentem is azokért a dolgokért, amiket előzőleg összeírtam magamnak.

Mit gondolsz egy Vásárló mennyit fog várni?

Attól függ!

Vagy várakozik, hátha sikerül a vásárlása vagy legalább megfelelő segítséget kap, de a mai felgyorsult világban nem ez a jellemző.

Vagy inkább ha az első nekifutásra nem sikerül az eredmény, ablak bezár, és már fut is tovább, oda, ahol elköltheti a pénzét.

Szerinted is inkább a második lesz a lépése?

A bevásárló táska azt az eredményt hozta amiért vettem?-gondolom Te is kíváncsi vagy.

Igen! ❤️

Minden belefért, jó kis súlya lett (10 kg plusz 3 kg, plusz 1 kg belefértek).
A buszra felszállni vele egy kis ügyességet azért megkívánt, de mindent összevetve tökéletes.
Mennyivel másabb volt így hazahozni mindent, mint amikor egy strapabíró szatyorba pakoltam bele.

A végén jön a tanulság, hogy mire is kell még maximális figyelmet fordítani akár webáruház, akár egy weboldalon szeretnél automatizáltan eladni:

Először is a legfontosabb: mindenképp olyan elérhetőségeket adj meg, melyeket ki tudsz szolgálni!
Tehát!
Olyan telefonszámot írj ki az elérhetőségedbe, melyet akkor, és abban az időpontban fel tudsz venni (vagy erre van valaki, aki segít), mikor ha bármilyen kérdése van a Vásárlódnak maximálisan meg tudod rá adni a választ!
Ugyanez vonatkozik az email címedre is!

De a legeslegfontosabb mégis az, hogy ha már:

Automatizált rendszert használsz, akár email küldésére egy ebookhoz, tanfolyamhoz, egyébhez vagy egy megrendelési folyamathoz van rá szükséged, akkor az tényleg, zökkenőmentesen működjön, és ne lehessen semmilyen hibalehetőség egy vásárlás vagy feliratkozás közben, mert Ügyfelet veszítesz, és pénzt is a vállalkozásodban.

Ezért mindig teszteld le az automatizált rendszereidet mielőtt „élesíted” őket, mert a hiba akkor még javítható, és nem veszítesz Vásárlót, mint a leírt történetemben.

Mit nyersz vele, ha elkészítem a rendszered?

  • Nem kell azon aggódnod, hogy időközben valamilyen technikai problémára nem jön időben a segítség, mert nem tűnök el a munka átadása után sem, így számíthatsz a segítségemre, hisz a célom az, hogy nyugodtan dolgozhass a vállalkozásodban, erre a munkára ne kelljen plusz időt áldoznod.
  • Pontosságot, precízséget, megbízhatóságot, mert ahogy Neked, nekem is nagyon fontos a minőségi munka.
  • Mivel nem csak beszélek róla, de itt, a weboldalon is láthatod a már meglévő, működő rendszereimet, melyek hírlevél feliratkozókat, és megrendeléseket is teljesítenek. Ezeket a rendszereket SalesAutopilot, és Listamesterben építettem fel, így láthatod mit is készítek majd Neked.

✨ Ne gondolkodj rajta sokat!

Kezdj bele, aztán idővel látni fogod milyen eredményeket hoztak az automatizált rendszereid, így ehhez igazodva fejlesztheted tovább.

Köszönöm, hogy végigolvastad a cikket! További szép napot kívánok!

Minden jog fenntartva © 2024 Ugrai M. Csilla – idotervezes.hu │ Adatkezelési Nyilatkozat/Ászf │ email: hello@idotervezes.hu

A weboldal cookie-kat használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Elfogadom

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal elfogadod a sütik használatát.

Elfogadom