Blog

E-mail küldés

Azaz miért jó az e-mail küldő rendszer a vállalkozásodban?

Ha szeretnéd meghallgatni a bejegyzést, kattints!

Ma már nincs olyan ember, aki ne használna valamilyen email fiókot...

Például: citromail, gmail, stb., így ismerős lesz amit írok. Sőt! Vállalkozóként céges emailt is használsz.

Olvasd végig a bejegyzést, mert a végén egy segítséggel jövök.

Amikor egy weboldalon nézelődtél biztosan találkoztál már sokféle feliratkozási lehetőséggel. Például:
1.: ingyenesen letölthető E-book, melynek a segítségével betekintést nyerhetsz a táska varrás rejtelmeibe.
2.: egy videós segítség, hogyan készíts gyorsan, kevés alapanyagból szuper karácsonyi ajándékot?
3.: egy hanganyag, amiben motivációs idézeteket hallgathatsz meg akár a buszon, vonaton, kocsiban.

Amikor úgy döntesz a böngészett weboldalon, hogy kéred a kiválasztott ajándékot, nincs más teendőd, mint megadni a neved, és a mail címed, ahová küldhetik. 

Megadod az adataidat, aztán elküldöd.

Ez a feliratkozási űrlap.

Lehet, hogy már be is zártad az akkor böngészett oldalt, mert épp hazaért a gyerkőcöd a suliból, és vele szeretnél foglalkozni, így a gondolataid már másfelé járnak, és nem az ajándékra figyelsz, amit előtte kértél.

Kicsit később, amikor megnyitod a levelező rendszered akkor látod, hogy megérkezett az ajándékod. Ezután rákattintasz a linkre, ahonnan letöltheted a gépedre (ha így van megadva: Pdf, hanganyag), és már használhatod is.

Ehhez, amit most leírtam Neked egy olyan rendszert használunk, amivel ezt a  folyamatot rakjuk össze a weboldalhoz: (felépítjük az email küldő rendszert) ahhoz, hogy hozzád is el tudjuk juttatni amit választottál.

Kreatív marketing kivitelezőként ilyen rendszer építésében is a segítségedre lehetek.

Továbbá: Megrendelési űrlap

Ahogy már feljebb írtam, mire használhatsz egy ilyen rendszert, még azzal egészíteném ki, hogy a lehetőségek itt is többfélék lehetnek ugyan úgy, ahogy a letölthető, megvásárolható anyagaid, illetve a tartalmak fajtái.

Most akkor nézzük meg a megrendelési űrlapot!

Ha a szolgáltatásodhoz átutalásos fizetést vagy bankkártyás fizetést szeretnél az Ügyfeleidtől kérni, ezt is meg lehet valósítani akár automatikus számlázással egybekötve, így időt takarít meg Neked, ha ezt választod. A megrendelési űrlapon megadja a Vásárló az adatait, majd vásárlása véglegesítésekor átkerül a banki felületre, ami össze van kapcsolva a weboldaladdal, kifizeti a vásárlását. Vagy átutalásos lehetőségnél elküldi a megrendelést feléd, majd válasz emailben megküldi a rendszer az utaláshoz szükséges bankszámlaszámot, fizetési határidőt, és várja a befizetést. Mindezt úgy, hogy Te előre minden beállítást elvégeztél a rendszerben, úgy építettél fel, hogy „magától” dolgozik=automatizáltad.

További lehetőség lehet még: A kérdőív

Használtál már kérdőív készítésére valamilyen űrlapot? Vagy Neked kellett ilyet kitöltened?
Például: a Google űrlapokra gondolok, melyeket a gmail fiókodon keresztül érhetsz el. Azon belül hozhatsz létre újakat, és ezután a weboldaladon a kiválasztott helyre beillesztheted, hogy közvetlenül onnan érjék el az érdeklődőid, akiknek szánod.
A hírlevélküldő rendszerét használva készíthetsz egy összetettebb űrlapot, mellyel még jobban megkönnyítheted a munkádat, mérheted az eredményeket.

Email küldő rendszeren keresztüli kommunikáció:

Ha már van egy Listamester vagy SalesAutopilot rendszered, azon keresztül tarthatod a kapcsolatot azokkal az Ügyfeleiddel, Érdeklődőiddel, akik megadták az email címüket, mert kíváncsiak az anyagaidra, tanításodra.

A rendszerek összekötése után:

Ha WordPress weboldalt használsz egy email küldő rendszerrel vagy akár a számlázó programmal együtt, azt látod majd a weboldalon, hogy amit kértél ezek nagyon gyorsan, néhány percen belül meg is érkeznek hozzád. Ez annak köszönhető, hogy ezek a rendszerek fel lettek építve, összekapcsolva ahhoz, hogy a lehető leggyorsabban vigyék a kívánt tartalmakat az Érdeklődőidnek.

Nagyon szeretem ezeket a rendszereket felépíteni, munkám során folyamatosan használom.
Ha szívesen megnéznéd „élőben is”, amiről most írtam, kattints ide!

Technikai segítségre van szükséged? Szeretnél egy automatizálható email küldő rendszert felépíttetni? Kattints!

✨ Hogyan legyen több időd email automatizálással? Ebook/blogcikkek​

Hírlevelek, melyek automatizáltan szállítják Neked az Ügyfeleket? Lehetséges a számodra is?
Igen!
Mi szükséges ahhoz, hogy mindez megvalósuljon?
A válasz az ebookban, kattints!

✨ Összefoglalva a lényeg: még több Érdeklődőhöz juttathatod el az anyagaidat. Időt takarít meg a rendszer használata ha jól van felépítve, és hozza a pontosan mérhető eredményeket.

Ha úgy érzed tanácstalan vagy, hogyan is kezdj bele egy ilyen rendszer felépítésébe, keress bátran, írj nekem ✍️ vagy kérj konzultációt, szívesen segítek.

Köszönöm, hogy végigolvastad a cikket! További szép napot kívánok!

Minden jog fenntartva © 2024 Ugrai M. Csilla – idotervezes.hu │ Adatkezelési Nyilatkozat/Ászf │ email: hello@idotervezes.hu

A weboldal cookie-kat használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. Elfogadom

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal elfogadod a sütik használatát.

Elfogadom