Blog,  Hogyan válasssz VA-t?,  Home Office,  Virtuális asszisztens

Milyen legyen a virtuális asszisztensed?

Mit vársz el saját virtuális asszisztensedtől, hogy jusson időd a pihenésre?

Ki lesz vállalkozásod számára az ideális munkatárs?
Kivel tudsz a leghatékonyabban együtt dolgozni?

Ha már eldöntötted szükséged van egy virtuális asszisztensre (VA) de nem tudod mi alapján is válassz, pontokba szedve összefoglaltam neked, hogy segítsek a döntésben. Ha végignézed, választ kapsz a kérdéseidre. 🙂

Minek nézz utána, mire kérdezz rá…

  • Van saját weboldala vagy facebook oldala, ahol szolgáltatásairól, referenciáiról tudsz tájékozódni.Vállalkozói formában dolgozik (számlaképes.)
  • Saját eszközeivel otthonában (home-office) végzi a megbízással járó feladatait.
  • Ismeri, és magabiztosan használja az irodai programokat: (Word, Excel, Power Point. egyéb.)
  • Ismeri, és magabiztosan használja a képszerkesztő programok valamelyikét (akár többet is.)
  • Ismeri, és magabiztosan használja a kommunikációs eszközöket: (skype, facebook messenger, egyéb.)
  • Szakmai tudását mindig frissen tartja, követi a változásokat, és ezek alapján dolgozik.
  • Mielőtt megkezdi a munkát szerződést köt veled/vállalkozásoddal, melyben mindent részletesen, pontosan leír.
  • Titoktartó, semmilyen információt nem ad ki harmadik félnek, azokat bizalmasan kezeli, a szerződésben ezt is rögzíti.
  • Rendszeresen saját tartalommal jelenik meg a médiacsatornákon (Facebook, Instagram, Pinterest, saját weboldal, blog), melyek helyesírása kifogástalan.
  • Aki gyorsan, határozottan tud fellépni ha egy probléma kerül elő munkavégzésetek során.
  • Az egyeztetett határidőket maximálisan követi, aszerint dolgozik.
  • Időt szán rá, hogy megismerje vállalkozásod, hogy minél jobban átláthassa a rá bízott feladatokat.
  • Szakmai tudását maximálisan vállalkozásod segítésére használja ezzel támogatva céged fejlődését.
  • Minden elvégzett munkafolyamatról pontos kimutatást készít, hogy bármikor visszakereshető legyen.
  • Munkaidejét méri, dokumentálja, hogy átláthasd az elszámoláshoz.
  • Elérhetőségein kapcsolatba tudsz vele lépni (e-mail, skype, mobil) segítségével.
  • Feltett kérdéseidre a legrövidebb időn belül válaszol.
  • Számára a legfontosabb az Ügyfél elégedettsége, ennek érdekében szorosan együtt is működik.
  • Szívesen ajánl munkatársat, ha plusz segítségre van szükséged.
Kíváncsi vagyok a válaszaidra, ezért összeállítottam egy kérdőívet, melyet itt találsz, kattints rá! Köszönöm, ha kitöltöd!

Ugrai M. Csilla
(Vállalkozásod asszisztense)
Mobil: 06/70-287-5129
Skype: Ugrai M. Csilla idotervezes

Munkanapokon: Hétfőtől-péntekig:

Délelőtt: 09.00-13.30 (4,5 óra).
Délután: 15.00-18.00 (3 óra).
Szombaton: (délelőtt): 09.00-12.00 (3 óra).

Vasárnap nem vagyok elérhető sem telefonon, sem mailben, sem skypen, ezt légy szíves vedd figyelembe!

Maradt még kérdésed? E-mailt ide írhatsz, kattints!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

A weboldal cookie-kat használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. További információ.

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal elfogadod a sütik használatát.

Bezárás.