Blog,  Otthoni munka,  Szervezd ki a munkát!,  Virtuális asszisztens

Mikor szervezd ki a munkát?

  • Nyugodtan, kipihenten szeretnél aludni úgy, hogy a vállalkozásod is zökkenőmentesen működik?
  • Szívesen kiadnád azokat a munkafeladatokat melyek rengeteg idődet elviszik a szabadidőd rovására?
Minden vállalkozás életében eljön az a pillanat, amikor már rengeteg az elvégzendő feladat:
  • irányítás,
  • szervezés,
  • kimutatások készítése,
  • beszállítókkal egyeztetések,
  • megbeszélés a kollégákkal,
  • hirdetések összeállítása a cégednek,
  • weboldalad/közösségi médiafelületeid kezelése, stb.

Ilyenkor úgy érezheted, hogy a nap 24 órája sajnos nem elég, és jól jönne valaki, aki legalább az adminisztrációt elvégezné helyetted, hogy legyen időd magadra is. 🙂

Már többször előfordult veled, hogy?…

  • A nap végén vetted észre, elfelejtettél ebédelni, és a reggeli kávéd is érintetlenül áll az íróasztalod sarkán?
  • Nincs kész a heti/havi/éves jelentésed, mert egy dolgozód hirtelen beteget jelentett, mást nem találtál, így neked kellett beállni a helyére, hogy a munka el legyen végezve?
  • Megbeszélted családoddal, hogy hétvégén egy igazi lazulós napot tartotok mozi, popcorn társaságában, de a munkát haza kell vinned, mert szorít a határidő?
  • A suliban kisgyermekednek szülői értekezlet van aznap, beírtad a telefonodba, de mikor jelzett, kikapcsoltad, mert épp egy Ügyfeled keresett meg személyesen kérdésével, az irodában meg nem volt senki sem?
  • Beesteledett, és rádöbbensz a naptárad sarkán ottmaradt a bevásárló listád, elfelejtetted, hogy vacsoravendégeket vártok, és még nem vettél semmit?
  • Csörgött a mobilod, a vonal másik végén műkörmösöd, teniszpartnered, kérdően keresett, miért nem jelentkeztél a lefoglalt időpontodban?
  • Barátnőd aggódott, mert nem jelentkeztél? Közbe jött valami?

Most már elgondolkodsz…

  • Azon, hogy új kollégát vagy kolléganőt veszel fel, esetleg másfajta megoldást keresel.Hogyan válassz valakit segítségnek/vállalkozásod munkatársának, aki a leghatékonyabban végzi majd a rá bízott feladatokat.
  • Nem szeretnéd, ha teljes munkaidőben dolgozna irodádban, mert annyi munka nem vár rá, csak napi 1-2 óra vagy heti/havi “X” óra.
  • Körbekérdezel ismerősi köreidben, hogy ők kikkel dolgoznak együtt, kiket ajánlanak.
  • Ha ők még nem dolgoztak virtuális asszisztenssel (VA), nem tudnak neked kit ajánlani, elkezdesz az interneten keresgélni.
  • Majd kiválasztasz egy-két ideálisnak látszó jelöltet, akikkel szívesen dolgoznál, így végignézed elérhetőségeit, szolgáltatásait.
  • Majd átgondolod mikortól szeretnél az új munkatársaddal együtt dolgozni.
Végül megbeszéled otthon, hogyan dönts, mert a vállalkozás családod életére is hatással van.

Ugrai M. Csilla
(Vállalkozásod asszisztense)
Mobil: 06/70-287-5129
Skype: Ugrai M. Csilla idotervezes

Munkanapokon: Hétfőtől-péntekig:

Délelőtt: 09.00-13.30 (4,5 óra).
Délután: 15.00-18.00 (3 óra).
Szombaton: (délelőtt): 09.00-12.00 (3 óra).

Vasárnap nem vagyok elérhető sem telefonon, sem mailben, sem skypen, ezt légy szíves vedd figyelembe!

Maradt még kérdésed? E-mailt ide írhatsz, kattints!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..

A weboldal cookie-kat használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod, hogy cookie-kat használjunk. További információ.

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezettek a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal elfogadod a sütik használatát.

Bezárás.